Alla inlägg under januari 2014

Av linda arnesson - 4 januari 2014 01:31

En septum på fröken arnesson!

M

Av linda arnesson - 4 januari 2014 01:11

Mycket har hänt enbart denna veckan!

Började i måndags. åkte till jobbet för att jobba kväll. Allt var som det brukade.

Jag slutade jobbet halv tio och åkte hem, när ja väl var hemma gjorde jag som ja brukade efter att ja jobbat kvällen.

Jag lade mig på soffan för att försöka varva ner lite. Känner att de börjar suga lite i mellangärdet, så tar två novalucol och väntar på att de ska gå över. Istället för att det går över.. Blir de värre. Mycket värre.

Jag låg och vred och vände mig i magsmärtor jag inte önskar nån. För satan i gatan så ont de gjorde.

Slutade med att ja fick åka ambulans in till CSK. Ja de gick ju fort till sjukhuset.. men sen..

JAg fick en cocktail bestående av två novalucol som ja skulle tugga i mig och bedövningsmedel som jag skulle dricka. Smaka ju som fan, och helt bedövad vart ja i hela käften, halsen, magen. haha. Tur ja inte behövde prata så mkt just då. Men de blev konstaterat att det var magkatarr igen som ställde till det för mig. Men det är hemskt när smärtan blir nästan outhärdig så man bara ligger och vrider sig i smärtor och bara skriker. Så var det för mig. Fy fan.

Jag fick omeprazol utskrivet som jag ska äta nu i några veckor för att se om de lugnar ner sig. Det har det gjort redan en hel del. Men dom två närmaste dagarna efter ja kom hem från sjukhuset var ja inte kry alls. Mamma ville ha mig nära ifall att ja skulle få ett anfall igen, hon ville inte ja skulle vara själv hemma. Så tisdags em kom hon in och hämtade mig så var jag i Edsvalla tills igår (torsdag) morse. De enda ja gjorde i stort sett var att sova.

jag sov och sov.. Helt utmattad. Men de e skönt att vara i mitt egna hem nu.

Få pyssla själv.  Men tack vare att ja sov så mkt så har ja vänt på dygnet lite. Måste vända rätt de tills måndag. Då börjar ja jobba igen. Fick ta en sjukvecka denna veckan.


Idag var första dagen ja kände att ja var någorlunda pigg. Så jag gick iväg och piercade mig :P haha.

Jag piercade septum (bild kommer). Så jäkla nöjd. Hon som gjorde den sa att hon inte fattar varför ja inte gjort den tidigare för ja passa bra i den. Man tackar och ja e nöjd som en skitonge! =)


Nu börjar jag få William abstinens.. saknar den ungen så mycket att de gör ont.

Mammas lilla älskling. Men snart e de söndag! :D


Imorrn blir de ev myskväll hemma hos Doris, får se. Annars blir de bara lugnt. Inge drickande, inte med min mage nu. skulle ja väl få ett anfall till. Det är inte värt de!


Med mat och vikt har de blivit lite siså med denna veckan. eftersom större delen av veckan har ja inte ens fått i mig mat. Så ja börjar igen på måndag! Men ja pendlar mellan - 5-6 kg! på 3½ vecka. =)


Nej nu ska de bli film. och försöka sova lite!

Hepp hepp

Presentation

Välkommen till Min blogg som handlar om min viktnedgång och mitt liv med barn och jobb.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards