Direktlänk till inlägg 11 november 2013

Ett mål

Av linda arnesson - 11 november 2013 22:51

När ett mål är nått ca 10 kilo. Eller ca. När jag har slimmat bort 10 kg så ska jag ge mig själv en liten present ;-) hihi en som jag pratat mycket om. Men tycker int jag har gjort mig förtjänt av den. Det lär jag ju ha då. Iaf då delvis. ;)
Men de e att könstigt de där. Annars kan jag trycka i mig mat som att jag har matmissbruk (vilket jag har) men när ja börjar slimma och äta points ja då du får ja att kämpa vissa dagar för att få ihop de :p könstigt. Men ingen är gladare än jag för att "bara" gå ner 1,2 kg. För mig är de stoort som fän.

Ligger i soffan och kollar på mtv ema. Kings of leon spelar.. alltid tyckt dom är bra. När william låg i magen så spelade jag sex on fire för honom. Han älskade melodin han blev alltid lugn då. Min goding.

Ska fixa med papper ang om min hand så jag kanske får ut pengar. För ibland gör de ont som faan. Speciellt när jag skall ta emot mig eller sätter handflatan mot nått och kanske trycker till. Uhamejjen då görre ont. Men de lär väl bli bra de med.

Fixat även så william ska få sista vaccinet den 26/11. Uhh hatar när folk sticker i honom. Fy.

Så får ja fixa så jag kommer till mvc och byta en sak.
Även om vi har varit hemma idag och vabat så har jag haft att göra. Då är de otroligt att man får ihop de när man jobbar 100% och har mini varannan vecka. Men de går de med. Som på räls. :)

Nää nu ska ja kolla ema Igen. Haj haj

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda arnesson - 11 februari 2014 23:27

nu var det ett tag sedan jag skrev här.. Vet inte vad ja ska skriva egentligen.. Inom mig är det kaos. känns som att jag inte har ordning på någonting. Fast att ja vet att jag har de. Men inom mig känns det som kaos ändå.. vikten har jag st...

Av linda arnesson - 4 januari 2014 01:31


En septum på fröken arnesson!

M

Av linda arnesson - 4 januari 2014 01:11

Mycket har hänt enbart denna veckan! Började i måndags. åkte till jobbet för att jobba kväll. Allt var som det brukade. Jag slutade jobbet halv tio och åkte hem, när ja väl var hemma gjorde jag som ja brukade efter att ja jobbat kvällen. Jag la...

Av linda arnesson - 20 december 2013 12:57

Haha ja jag dör!!!! Skämt å sidan! Dagarna med att hålla fasta börjar gå lättare och lättare! Jag har hittils gått ner 4 kilo på knappa två veckor. Känns gööööött. Ledig idag sen är de att jobba helgen lördag söndag och måndag.. så mini komm...

Av linda arnesson - 16 december 2013 18:09

Dagens låt! Förjävla bra!

Presentation

Välkommen till Min blogg som handlar om min viktnedgång och mitt liv med barn och jobb.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards