Alla inlägg under november 2013

Av linda arnesson - 18 november 2013 15:51

Denna veckan hade jag gått ner 1,5kg!
Woop woop! Goo linda!

Idag har ja väl haft eld i röva när ja har hållit på så hemma. 5-6 saker på samma gång. Haha att ja orkar. Men sån är jag. Rörigt är det ända från jag börjar tills jag är klar. Men när ja e klar så blir de awsome!! Ska byta i minis säng med. Tvätta.. målat på en kruka med. När jag får pyssla så mår jag gött. Då mår jag bra. Så nu blir de mer pyssel så själen mår gött

Av linda arnesson - 11 november 2013 22:51

När ett mål är nått ca 10 kilo. Eller ca. När jag har slimmat bort 10 kg så ska jag ge mig själv en liten present ;-) hihi en som jag pratat mycket om. Men tycker int jag har gjort mig förtjänt av den. Det lär jag ju ha då. Iaf då delvis. ;)
Men de e att könstigt de där. Annars kan jag trycka i mig mat som att jag har matmissbruk (vilket jag har) men när ja börjar slimma och äta points ja då du får ja att kämpa vissa dagar för att få ihop de :p könstigt. Men ingen är gladare än jag för att "bara" gå ner 1,2 kg. För mig är de stoort som fän.

Ligger i soffan och kollar på mtv ema. Kings of leon spelar.. alltid tyckt dom är bra. När william låg i magen så spelade jag sex on fire för honom. Han älskade melodin han blev alltid lugn då. Min goding.

Ska fixa med papper ang om min hand så jag kanske får ut pengar. För ibland gör de ont som faan. Speciellt när jag skall ta emot mig eller sätter handflatan mot nått och kanske trycker till. Uhamejjen då görre ont. Men de lär väl bli bra de med.

Fixat även så william ska få sista vaccinet den 26/11. Uhh hatar när folk sticker i honom. Fy.

Så får ja fixa så jag kommer till mvc och byta en sak.
Även om vi har varit hemma idag och vabat så har jag haft att göra. Då är de otroligt att man får ihop de när man jobbar 100% och har mini varannan vecka. Men de går de med. Som på räls. :)

Nää nu ska ja kolla ema Igen. Haj haj

Av linda arnesson - 11 november 2013 22:05

Det var.så längesedan jag var nöjd över mig själv ! Faan vad bra de känns. Äntligen få känna denna känslan igen att de går lite åt rätt håll. Vill ha denna känslan varje vecka. Intekänna mig som ett svullo hela tiden. Uhh vad nöjd ja e!! Bra linda! Åh men tack linda. Jag visste det fanns inom mig. Men har lååååååååååånv väg att gå

Av linda arnesson - 11 november 2013 20:08

Efter första veckan har jag gått ner 1.2kg Gooo qvenna! Har gjort så att fredagar är en liten ätardag. Iaf nu i början. För då har jag en dag jag kan se fram emot lite mys och då vet jag att jag håller mig. Och det har gått bra. Riktigt bra. Och denna gång ska de faan hålla sig så! Jag ska. Jag ska ej ge vika denna gång.

Idag har de varit en låååång dag. Började med att jag och mini gjorde oss iordning för jobb/förskola. Utanför förskolan säger william att han hade ont i magen. Då sa jag att han skulle fisa lite. Gick inte. Vi gick in på förskolan och han försökte gå oå toa. Gick inte. Han fick så ont i magen aå han skrek och lade sig på golvet och vred sig i smärtor. Blev akuten med en gång. Misstänkte förstoppning. Men kan även vara blindtarmen. Hoppas inte det. Men läkaren sa att om de e mer smärtor under veckan så ska vi åka in till akuten igen så ska dom ta blodprover på honon.. hoppas de ger med sig. Mammas fis var så duktig. ?
Nu brummar lilleman gott och jag ska äta lite frysta hallon. Mmmm

Av linda arnesson - 3 november 2013 22:59

Allt sedan innan är raderat. Allt innan om min vikt att jag skulle kämpa var bullshit. Alla lögner jac gav mig själv i tron om att det skulle funka fast jag hade en kris i mitt liv. Bullshit. Från den krisen är jag starkare nu. Jag tar ingen skit. Från nån längre. Inte en enda. Nu är de nog. Inte ens från mig själv. När jag ser mig i spegeln ser jag inte linda. Jag ser en flodhäst. En som inteska vara där. Spegeln måste vara en jävla bra sak. Man ser sanningen i den. I spegeln kan man inte gömma hur man ser ut. Här är sanningen. Jag är fet! Men jag ska gå mot en mindre linda . Min man och jag sa att vi ska kämpa tillsammana efter jul. Tyvärr bryter jag det och börjar nu. Jag måste. För mitt liv. Kan inte se ut såhär. Ha de såhär. Glöm allt jag sagt förut. De var lögner även för mig själv. Nu gäller det!! Smala vägen här kommer ja

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till Min blogg som handlar om min viktnedgång och mitt liv med barn och jobb.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards