Direktlänk till inlägg 9 december 2013

lalla land

Av linda arnesson - 9 december 2013 22:41

Mini har kommit hem ? så skönt.
Imorrn blir de att jobba igen efter varit ledig i tre dagar. Kan inte påstå att knät känns så mycket bättre. Men de får gå. Får linda knät ordentligt och bara köra. Kan inte vara hemma för detta. Inte nu.
Min hand ortoped ringde idag med.
Vi beslutade om att han ska få kolla min hand igen för jag tycker att de blir inge bättre. Visst jag har ingen vilo smärta kvar men när ja gör vissa saker så känns det allt ordentligt.
Så jag ska dit han ska få kolla och så ska jag ev få så som han kallade det, en skvätt med kortison rakt in i handen. Kan förbereda mig på att de gör ont. Men inget kan göra ondare än en spruta i knäleden :-p
Så får vi se efter de. Känns iaf bra att han hörde mig att jag vill han ska kolla igen på handen.

Nu sitter man och kollar på musikhjälpen som dragit igång igen. Så bra!

Även börjat med en ny sak som ja håller lite för mig själv tills vidare :-) känns helt okej iaf :-)

Ska snart gå och stänga mina små blå för denna natt så ja orkar med. Mini ska till förskolan imorrn vid nio för att träna inför lucia. Goooding!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda arnesson - 11 februari 2014 23:27

nu var det ett tag sedan jag skrev här.. Vet inte vad ja ska skriva egentligen.. Inom mig är det kaos. känns som att jag inte har ordning på någonting. Fast att ja vet att jag har de. Men inom mig känns det som kaos ändå.. vikten har jag st...

Av linda arnesson - 4 januari 2014 01:31


En septum på fröken arnesson!

M

Av linda arnesson - 4 januari 2014 01:11

Mycket har hänt enbart denna veckan! Började i måndags. åkte till jobbet för att jobba kväll. Allt var som det brukade. Jag slutade jobbet halv tio och åkte hem, när ja väl var hemma gjorde jag som ja brukade efter att ja jobbat kvällen. Jag la...

Av linda arnesson - 20 december 2013 12:57

Haha ja jag dör!!!! Skämt å sidan! Dagarna med att hålla fasta börjar gå lättare och lättare! Jag har hittils gått ner 4 kilo på knappa två veckor. Känns gööööött. Ledig idag sen är de att jobba helgen lördag söndag och måndag.. så mini komm...

Av linda arnesson - 16 december 2013 18:09

Dagens låt! Förjävla bra!

Presentation

Välkommen till Min blogg som handlar om min viktnedgång och mitt liv med barn och jobb.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards