Direktlänk till inlägg 20 december 2013

fredag!

Av linda arnesson - 20 december 2013 12:57

Haha ja jag dör!!!!

Skämt å sidan!
Dagarna med att hålla fasta börjar gå lättare och lättare! Jag har hittils gått ner 4 kilo på knappa två veckor. Känns gööööött.

Ledig idag sen är de att jobba helgen lördag söndag och måndag.. så mini kommer inte hem fören måndag.. känns lite tungt.. men vi får snoosa mer på måndagen när ja hämtat honom. Nästa helg funderar jag på att ta med honom på bio. Dinusarier! Kommer han älska! I 3 D . Mammas skrutt. Skulle jag göra utan dig?
Att man kan älska en sån liten mini människa är helt otroligt..

Om man kanske skulle göra sig iordning och dra ner en snabbis på stan. Köpa lite färg åt håret och så.. hmmm de blirre!

Hej på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda arnesson - 11 februari 2014 23:27

nu var det ett tag sedan jag skrev här.. Vet inte vad ja ska skriva egentligen.. Inom mig är det kaos. känns som att jag inte har ordning på någonting. Fast att ja vet att jag har de. Men inom mig känns det som kaos ändå.. vikten har jag st...

Av linda arnesson - 4 januari 2014 01:31


En septum på fröken arnesson!

M

Av linda arnesson - 4 januari 2014 01:11

Mycket har hänt enbart denna veckan! Började i måndags. åkte till jobbet för att jobba kväll. Allt var som det brukade. Jag slutade jobbet halv tio och åkte hem, när ja väl var hemma gjorde jag som ja brukade efter att ja jobbat kvällen. Jag la...

Av linda arnesson - 16 december 2013 18:09

Dagens låt! Förjävla bra!

Av linda arnesson - 16 december 2013 17:36

Ohh jag är på rätt väg. Började med  5:2 förra veckan. och jag har gått ner två kilo på en vecka. Känns jäkligt bra och det gåt lätt nu. Som idag har jag en fastedag. Åt lunch sen har jag inge mer för dagen. Och det känns riktigt bra. Denna passa...

Presentation

Välkommen till Min blogg som handlar om min viktnedgång och mitt liv med barn och jobb.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards